Monday, June 25, 2007

the beginning of a journey 之一 - 一切由錯誤開始

兄弟: whahahhahahha
我: 還有更wahhahha 的
咩?
see my blog (*詳情請見再前一篇)
又錯左呀
錯哂
(一看my blog) 斯洛伐克!!! 我打左, 但再改返錯!!!!!!!!
咁都得????
係. 我仲 check 地圖 , 嘗試去記返到底係上面定下面...但都要錯!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
我記得係 imperial 的圖書館, 我借左本書. 我一見到, (仲諗) 哇咁正! 有我地要去的地方的書, 馬上借!借到回來係(發現)係斯洛文尼亞!!!!!!!!!!!!!!

*摘自msn

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home