Tuesday, June 26, 2007

the beginning of a journey 之三 - (那怕是)你藐咀我闌珊

嘩突然間好想去旅行呀.
去邊呀?
不如再去東歐.
好, 我鐘意果度多D
me too
wahhahahahhaha (果時去到) 一路去 一路彈. 又要去, 又要彈!!!!!!!!!!!!!!!!去到藐晒咀.
你話果度係 '歐洲深圳'
彈到毛都冇. 之後說都係最鐘意果度!
我無咁藐咀架
whahwhhahwh!!! 咩呀?! 你話意興闌珊!!!!!!!!!!!!!
係!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
係唔係丫????!!!!!!!
(出盡力講) 係!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok!!!!!!!!!!!!!!!!!! 認就好啦.
一路行一路難珊. 你藐咀我闌珊
但又要話鐘意!....哇我地唔一齊travel 都唔得
hahahahahahaha yeah i love u
YEAH i love u toooooooooooooo

*摘自msn

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home