Monday, August 29, 2005

Keromania

1. object of desire

'我同佢講, 我想要青蛙耳環.'
'你見到咩?'
'唔係. 係我自己諗出黎的.'

2. amazing but not impressing

佢在看有關蛙類的網頁.
'嘩! 你睇 (尾音轉上) !' she was really amazed.
我一睇個screen: '就算你咁講都唔會impress 到我囉...'

3. since the beginning

'我知喇! 我連蝌蚪都鐘意埋!'
-_-""
'唔知我鐘唔鐘意蛙卵呢...' 佢是講真的.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home